نقشه برداری

نقشه برداری

دانش پژوهان نقشه برداری و ژئوماتیک
نقشه برداری

نقشه برداری

دانش پژوهان نقشه برداری و ژئوماتیک

به نام تنها رفیق تنهایی من

سلام 

من دانشجوی کارشناسی ناپیوسته رشته مهندسی نقشه برداری در اصفهان هستم.این وبلاگ رو برای آشنایی و تبادل اطلاعات علمی به هم رشته های خودم و کسانی که به نقشه برداری علاقه دارند ایجاد کردم. 

امیدوارم بتونه کمکی باشه به شما 

در ضمن ممکن است بخش کوچکی ازاطلاعات از وبلاگ دیگر دوستان و اساتید اخذ شده باشد که به منظور تمرکز اطلاعات و داده ها انجام گرفته که در اینجا از آنها تشکر میکنم . 

نظرات 2 + ارسال نظر
❤★❤ GOLEYAS ❤★❤ یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:31 http://www.yasgroup.ir/cat/music-and-cinema

گنجی انباشته از عشق نهان / دفتری پر شده از عشوه و ناز / دسته ای گل همه از رنگ نیاز / بغلی از گل یاس / طبقی از احساس / همه تقدیم تو باد / ..... موفق باشی دوست گلم ❤ممنون میشم لینکم کنی ★ تشریف آوردی وبم تبادل لینک بالای سایت هست یادت نره وب خوشگلتو لینک کنی ها ★

کردوان دانلود جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام. خوبی
وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ من هم سربزن
ایمیل خود را در خبرنامه وبلاگ من ثبت کن تا هرروز مطالب پرمحتوایی به ایمیلتان ارسال شود.
تورو خدا ایمیلت رو ثبت کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد