نقشه برداری

نقشه برداری

دانش پژوهان نقشه برداری و ژئوماتیک
نقشه برداری

نقشه برداری

دانش پژوهان نقشه برداری و ژئوماتیک

تفکیک آپارتمان

یک جزوه کامل و کاربردی  برای دوستانی که در شغل تفکیک آپارتمان حضور دارند را امروز قرار دادم که به نظرم بسیار مفید است.

این جزوه نوشته آقای  فرخ شفیعی میباشد.


             لینک دانلود    1   




برگرفته از وبلاگ دکتر عسکری- فایل دوباره آپلود ولینک دانلود قرار داده شده


نظرات 5 + ارسال نظر
d یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

سلام
من نتونستم از لینکی که برای دانلود جزوه جناب شفیعی فرستاده بودید استفاده کنم
اگر امکانش هست برای من ایمیلش کنید
با تشکر
d.panahi1367@gmail.com

دوست عزیز
لینک تصحیح شد و خودم دوباره آپلود کردم جزوه را.میتوانید دانلود کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

سلام
لینک دانلود اول رو حذف کن لینک دومی سالم هست.
دمت گرم

مرسی از حسن نظرت

سلام چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

خیلی مفید بود...ممنون
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
studentproje.blogfa.com

سلام
بنده هم خوشحال میشم

[ بدون نام ] شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

سلام. ممنون. لینک دانلود 1 ارور میده. 2 دانلود میشه فقط

رضا عرفانیان چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:58

دمتگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد